3 країни за 4 дні (Таллінн, Стокгольм, Гельсінкі) або просто SWEET 30

Ми маємо вже декілька років “геніальну” на нашу думку традицію, дарувати подорожі одна одній на день народження, а куди саме ти дізнаєшся лише в аеропорту, на вокзалі …

День 1.
Естонія, Піріта. Прилетівши в аеропорт Таллінна здивувались дуже довгому і детальному проходженню паспортного контролю, тож раділи що вазагалі пройшли його :)Мали вибір їхати на маршрутці в центр Таллінна, а далі автобусом в Піріту (близько 14 км).Без роздумів вирішили іти в готель пішки, це близько 8км. Ми поселились в готель Pirita Marina Hotel & Spa 3* з приємними номерами і рестораном на верхньому поверсі. Мали прогулянку по чарівному пляжу біля соснового парку з купою кайтерів. І круто коли тобі виповнилось 30, а продавець питає в тебе паспорт, бо ти купуєш сидр 🙂 В вечері купання в басейні і зустріч заходу сонця на балконі номеру.

2 день. Ми поїхали в Таллінн, тут я була вже в друге, не скажу що я в захваті від цього міста, але він і не був нашою головною метою. Гарне старе місто, сонячно-вітряна погода і смачний обід – зробили наш день. О 18 годині ми сіли на паром і каюта стала нашим домом на три дні. За рік до цього, я вже здійснила три переправи по Балтійському морю, але саме цей відзначився. Я була впевнена, що на великих кораблях сильно не хитає, але вночі ми потрапили, в досить значний шторм, який мав наслідки для мого вестибулярного апарата, ще близько 5 днів. Але дітись нікуди, треба плисти.)

3 день. День прапору я зустріла в країні, де прапор має, ті самі кольори. Ми дістались Стокгольму, тут я теж в другий раз, але впевнена, що приїду сюди ще. Тут зачаровує все: атмосфера, архітектура, історія, люди. Прогулявшись близько 6 годин по вже знайомими вуличками Gamla Stan, зайшовши в ратушу, Королівський палац і ще декілька визначних місць, ми повернулись до парому. Так як, порт досить близько до центра міста, ми ходили пішки, але не раз чула цікаві відгуки про метро в Стокгольмі, тож є нагода приїхати ще.

4 день. По дорозі зі Стокгольма до Таллінна було вирішено – точно брати квитки в Гельсінки. Ціна на них в останній день приємно впала з 50 на 10 євро. Гарно погуляли, ще одним Скандинавським містом, але ввечері нас чекав сюрприз. Ще зранку приїхавши в Гельсінки, ми вирішили залишити рюкзаки в камерах схову. Але в нашому терміналі камер взагалі не було, і нам порадили піти в інший в 800 метрах звідти. Заплативши по 1 євро, ми задоволені і з легкими плечима пішли гуляти. Коли ввечері ми повертались, термінал виявився закритим, а на кнопку виклику ніхто не виходив. Пройшовши по периметру термінала, стукаючи у всі вікна і двері, мали нагоду поспілкуватись з митним офіцером, який нічим не зміг нам допомогти. А час все йшов, тож ми вирішили бігти до нашого терміналу, зазираючи там в усі віконця, касирів і паромних компаній. В голові вже рахували, скільки обійдеться не запланована ніч в Гельсінках і новий квиток до дому (бо на ранок мали виліт з Таллінна в Київ). Бо пригода є пригода і залишати улюблені рюкзаки не мали наміру. А в тім все закінчилось добре і без зайвих витрат, лише 3 кроси по 800м, і третій вже був з рюкзаками.