В Європу на 18 днів. Бюджет 10 євро на день

1- 2 день. Київ – Варшава – Тревізо. Італія, зустрічай нас!

3-ій день. В Італію я приїхала в 6 раз і знаю точно, що це не останній. Це одна з найулюбленіших моїх країн, задяки її людям, культурі, кухні і природі. Саме з Італіі 20 років тому почалось моє знайомство з закордоном. Прогулявшись у вечері затишними вуличками “Маленької Венеції”, як ще називають Тревізо, ми були приємно вражені і з задоволенням поринули в атмосферу спокою, краси і смачної іжі. Зранку ми рушили потягом до Венеції. Це було моє третє знайомство з цим містом, але саме в цей раз я його оцінила. Найбільше нам сподобалось звертати з туристичних вулиць і гуляти маленькими провулками, не дивлячись на карту. Це останнє місто, де ми купували колу по 3-4 євро не задумуючись. Далі ми поїхали на північ в місто Вітторіо Венетто, а звідти своїм ходом до Фрегони.

4-ий день. В Фрегоні майже не було туристів а з рюкзаками ми були \ єдиними, тому місцеві нас уважно роздивлялись. Вже тут в супермакеті ми купили воду за 30-40 центів (а саме в цьому еквіваленті, ми порівнювали рівень цін). З Фрегони ми вирішили іти пішки через печери Caglieron до Вітторіо, а звідти потягом до Беллуно.

5-ий день – День незабутніх вражень! Ми не планували їхати в національний парк, тому квитки на потяг були куплені на 15:00 і заїзд в хостел в Вероні до 19:00 (інакше доплата 20 євро) і останній автобус в сторону парка поїхав за 10 хвилин, як ми прийшли на станцію. Тож попри все ми вирішили іти пішки, автостоп спочатку не виходив бо дідусі за кермом автівок, явно боялись нас брати. Але в тім ми дістались парку, познайомились з туристкою з Австралії, разом з нею мали екскурсію по тунелям і встигли до Верони вчасно. В National Park of the Belluno Dolomites необхідно приїхати ще раз на тиждень і з наметом.

6-ий день вмістив в себе 4 міста: Верона з амфітеатром Арена ді Верона побудований в 30р. і романтичним двориком Джульєтти. Відкрили пляжний сезон на курортах озера Гарда, за 1 хв до потягу врятували забуту річ і приїхали до Мілану

7-ий день. Позаду 26 км по Мілану, бачили неймовірний Міланський Собор, Замок Сфорца з якого зробили копію москальського Кремля, Віллу Реалє де була резиденція Наполеона, Вертикальний ліс і дійшли до Монументального цвинтаря, один з найвідоміших в Європі. Перевірили, що реально пообідати за 3.50 євро на людину, перше, друге і напій в центрі міста. Були свідками затримання нелегалів.

8-ий день. Переліт в Чорногорію, перевірили на власній шкурі квиток за 10 євро. Планували відпочинок на Скадарському озері, але випадок вніс свої корективи. Аварія на дорозі, як результат 15 км верениці машин і більше 4 годин очікування. Було вирішено іти пішки, тож дістались готелю вже по темряві, втомились. Відпочиваємо і сподіваємось що синоптик бреше про погоду. Далі

9-ий день. Ми нарешті добрались до моря, але перед тим сплавали і поплавали по найбільшому озеру на Балканському півострові, там де зимують нащі пташки – Скадарське озеро, після цього добрались до Петроваца на Мору.

10-ий день. Трохи прогулялись пішими маршрутами з Петровац на Мору до Режевичей (4 км) в горку, і потім ще мальовничем маршрутом з Светі Стефана до Бечічі (5 км). Поїли на 3,5 євро за людину (суп, салат, риба з картоплею і десерт). Тож тепер мали 3 релаксні дні на морі, а потім далі…

11-ий день. Релакс нам вдавався досить складно, встали о 6:30 ранку іти на море. Але вирішили передивитись всі пляжи, враховуючи сусідній курорт, тож поки не намотали 15 км, у воду не заходили. Тепер точно знаємо, що розкручений курорт Будва, того не вартий, а от сусідні Бечічі, де ми зупинились – пляж гарний, чистий, ціни дешевші і вид гарніший.
12-ий день. “Ми не лінуємось і встаєм на море о 7 ранку, але синоптики не брехали і ранок зустрів нас проливним дощем. Потім все, як по маслу. Кайфуєм від моря, гір, відсутності народу і невибагливого життя. Рюкзак збирати поки рано:) “

13-ий день. “День релаксу, цілий день море, фрукти і читання книги вголос. Збираємо речі, але ще не до дому:) “

14-ий день. Котор одне з найдревніших міст в Чорногорії. Боко – Которська бухта входить в 25 найкрасивіших заток світу . Називають його маленькою Венецією або містом котів. Пройшли 24 км не помітивши, погода дивувала цілий день, сонце – дощ – сонце – дощ.

15-ий день. Проїхались по сусіднім курортам (Рісан, Пераст, Герцег Нові) і переконались, що обраний Котор краще місце для відпочинку. Були в 10 км від кордону з Хорватією, але на жаль не мали можливості її побачити. Бачили найвужче місце Бока – Которськоі бухти – протока Верігі 300м. Завтра останній день в Чорногорії і будемо їхати далі, в напрямку дома.)

16-ий день. Купа вражень за сьогодні, пройшли за день 20 км – це вже стандартно:) Підіймались на фортецю Св. Джовані (за довжиною друга в світі після Великої Китайської стіни). Пошук безкоштовного входу в фортецю не увінчався успіхом, тож ми чесно заплатили по 8 євро. Відвідали місто Тіват (одноіменний з аеропортом), дуже вразив Port of Montenegro. Збираємо речі, завтра підйом о 4:40 ранку і переліт в Угорщину.

17-ий день. Дорога до аеропорту Подгориця проходила через серпантини з неймовірними видами. Останній пункт подорожі – Будапешт (з цим містом я вже на ти, бо відвідую його в 4ий раз) і люблю Угорщину за її термальні курорти.

18-ий день. Летимо додому. За 18 днів побачили 11 міст і 8 курортів, пройшли пішки 295 км, купались в озері Гарда, Скадарському озері і Адріатичному морі. Майже не виходили за межі мінімального бюджету 10 євро на день. Майже не посварились:) Літо почалось чудово!